dinsdag 27 december 2011

borduurmachine patroon ITH uil


Ik ben vandaag bezig geweest met een nieuw borduurmachine patroon.
Het is een In The Hoop (ITH) patroon van een uil. Je kunt er een hanger van maken, een knuffeltje, een muziek uil (in de grootste 16 x 26 versie past een muziekdoosje), maar je kan hem natuurlijk ook op stof borduren en er bijvoorbeeld een schilderijtje van maken...
Genoeg mogelijkheden dus. Nu eerst maar even verder met de (foto) handleiding.
Binnenkort is dit patroon dus in mijn webshop verkrijgbaar ! (nog even geduld)

4 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Erg leuk Sandra,die ga ik kopen! Bedank t voor je kaartje,ik kreeg m vanmorgen;)Mail je binnenkort wel verder,bye

de Vrolijkebloem zei

heel erg leuk...........
is ie ook geschikt voor de 4 x 4 ring?

4-ENGELTJES.NL zei

Leuk is ie !!! Ben toevallig zelf ook aan het freubelen met een uil!!

Groetjes, Nicole

geen zei

Ik maak hem voor de 10 x 10, 13 x 18 én 16 x 26 ring.

Groetjes Sandra (applicatie-en-zo)