maandag 18 april 2011

High Tea


Gisteren had ik een High Tea in Utrecht, samen met 19 andere webshop eigenaressen. We zouden allemaal 1 cadeautje meenemen, welke in een mand gingen en we kregen uit deze mand allemaal 1 cadeautje mee naar huis. Ik maakte een telefoontasje, met daaraan nog een leuke cupcake applicatie en een cadeaubon te besteden in mijn webshop. Op de foto zie je 3 telefoontasjes, de andere twee heb ik cadeau gedaan aan de lieve dames die de organisatie van de High Tea op zich hebben genomen.

Zelf heb ik een SUPER leuke etui/ toilettas gekregen, met een schattig setje klompjes erbij van mijn collega Jolanda, ontzettend bedankt hiervoor !!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

...dat ziet er leuk uit!Heb wat gemist zo te lezen...nu had ik ook niet gekund vanwege mijn dochter haar verjaardag...maar mocht er weer eens eentje georganiseerd worden net als vorig jaar dan kom ik graag een bakkie mee drinken ;)

Door Jolanda zei

Was een superleuke middag en ik ben blij met het mooie hoesje! Jij veel plezier met de etui (collectorsitem;-D)