maandag 12 april 2010

winnaars Give- Away !!


Zooooo wat een reacties 62 stuks !! Errug leuk :)
Helaas heeft niet iedereen goed gelezen, ik had 2 lootjes waarbij bleek dat deze personen geen volgers waren geworden :(
Goed nieuws voor degene die wel volgers zijn geworden : als je me een mailtje stuurt met je leden naam én je bent een volger ontvang je van mij een kortingscode waarmee je deze week 10% korting krijgt op een bestelling.
De grote winnaar is geworden atelier eigenhandig en de poedelprijzen (een SUPER full color naar keus) gaan naar Rietjetoet, Loesje, Moncherry en Mariette. Allemaal gefeliciteerd!!
Sturen jullie me een mailtje ? Het adres is sandravriesema51@hotmail.com

9 opmerkingen:

Mariette zei

Wat leuk Sandra! Dankjewel! Ik voel me echt een geluksvogel nu!
Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!

Groetjes, Mariëtte

Dutch Apple zei

Aaaaah, wat had ik graag gewonnen zeg!
Maar ik gun het de andere winnaars van harte!
Moncherry, jij bent een geluksvogeltje zeg! Leuk hoor!

Fijne avond allemaal!
Groetjes!

rietjetoet zei

jippie eens iets gewonnen, jipperdepiep
ik stuur je sevens een mailtje hihi

Mirella zei

gefeliciteerd dames!!!!

Atelier Eigenhandig zei

Dank-je-wel Sandra,

Mijn dag kan niet meer stuk !

Groetjes van Janny.

Cindy zei

Oh jammer dat ik niet gewonnen heb... Maar mijn zus wel! Ik vond het een kei-leuke give away!!!
Groetjes Cindy

moncherry zei

Oh, wat superleuk! Dat is nog eens leuk wakker worden ; ) Heel erg bedankt alvast!!!
Groetjes Monique

loesje zei

oh wat leuk ik heb eindelijk eens wat gewonnen, heel mooi, ik probeer je een mail te sturen maar dat lukt niet, hoe kan ik dit het beste oplossen.
Bedankt voor dde prijs.
groetjes Gerlinde

geen zei

Hoi Gerlinde,

Stuur me anders even een berichtje via de site (zie contact op de site)

Groetjes Sandra