zondag 27 mei 2012

tekenen in PSP

Door het SUPER mooie weer is het overdag iets rustiger in de webshop en aangezien ik niet de hele dag in de volle zon kan zitten én niet stil kan zitten ben ik mezelf eens gaan verdiepen in PSP en alle mogelijkheden die het programma heeft. Het heeft me aardig wat tijd gekost, maar ik heb 3 figuren kunnen maken van afbeeldingen (foto's/ plaatjes) en vind ze best goed gelukt. Jammer dat alles altijd zoveel tijd in beslag neemt en dat ik die eigenlijk altijd tekort kom ...

3 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Goed gedaan zeg! Leuke bezigheid,doei doei

Textile-art by Mirjam van der Linden zei

Mooi zeg!
is helemaal niet moeilijk blijkt...
Maar inderdaad de tijd he???
Ze zijn mooi gelukt hoor!
Groetjes Mirjam

Nicole Claudia zei

Mooi geworden, zeg!! Altijd leuk om weer nieuwe dingen en technieken te ontdekken, maar de tijd hè... Ik heb altijd veel meer ideetjes en plannen dan ik tijd heb...

Groetjes, Collie