maandag 20 februari 2012

nieuwe SUPER full color strijkapplicatie vintage baby


Vandaag was the day after de handwerkbeurs, een voor applicatie-en-zo zeer geslaagde beurs. De hele dag ben ik bezig geweest alle artikelen die niet verkocht zijn te plaatsen in de webshop, de beurs benodigdheden op te ruimen en om de orders die het weekend via de webshop zijn binnengekomen klaar te maken en te verzenden.
Het was even een klus, maar het is gelukt ! Nog een heel klein beetje tijd over dus om een nieuwe SUPER full color strijkapplicatie in de webshop te plaatsen. Eentje van een vintage baby welke is ontworpen door Iris van Poppadots.

3 opmerkingen:

Textile-art by Mirjam van der Linden zei

Nou, echt uitpuffen kun je dus niet.
Je lijkt wel een bezig baasje!
De beurs was inderdaad geslaagd!
groetjes Mirjam

Marlies zei

Ik vond al dat ik mijn bestelling zo snel binnen had terwijl je op de beurs hebt gestaan, bedankt daar voor maar rust wel ff uit oke?
Het mag best 2 dagen duren in plaats van 1 dan mopperen mensen echt niet hoor.

Liefs Marlies

geen zei

Hoi Marlies,

Ik probeer het zo te organiseren dat de webshop klanten weinig tot geen hinder ondervinden van mijn deelname aan diverse beurzen. In jouw geval is me dat dus prima gelukt en dat is fijn om te lezen :)
Merk nu inderdaad wel dat zo een beurs flink wat energie kost en ga dit weekend dan ook even wat rustiger aan doen.

Groetjes Sandra