dinsdag 21 december 2010

aanpassen website


Om de site wat rustiger te maken ben ik vandaag bezig geweest alle losse borduurmachine patronen op een witte ondergrond te plaatsen. Best een hele klus aangezien het al aardig wat patronen zijn (zie de collage).
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden,het resultaat is HIER te bekijken.

Verder ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor de handwerk beurs in Zwolle. Ik heb momenteel 2 weekjes vakantie, waardoor ik naast de orders van de webshop wat tijd heb om motieven te snijden, de presentatie borden te maken en ga zo maar door.

2 opmerkingen:

bobbeez-8r1id zei

zo, dat is een hele klus, maar het ziet er wel heel mooi uit. Je ziet het verschil goed met bijv. de rubriek met geborduurde applicatie's, zo met de witte achtergrond is echt rustiger en de kleuren komen extra mooi uit

Vlijtige Lies zei

Erg netjes Sandra.Overzichtelijk!Groet.