zaterdag 11 september 2010

give-away borduurmachine patronen !


Ik organiseer een borduurmachine patronen give-away !
Hoe kun je mee doen ?
Plaats een blogberichtje op je blog met daarbij de give-away afbeelding én een afbeelding van jouw favoriete serie borduurpatronen van applicatie-en-zo en omschrijf waarom dit jouw favoriete serie is.
Plaats er een link bij naar mijn blog én de website van applicatie-en-zo en laat een berichtje achter op mijn blog.

Wat kun je winnen ?
De hoofdprijs is een gratis serie borduurmachine patronen van applicatie-en-zo naar keus en er zijn twee troostprijzen in de vorm van een los borduurpatroon van applicatie-en-zo, ook naar keus.
Meedoen kan tot 15 september !

20 opmerkingen:

Diana zei

Hoi Sandra! Leuke actie! Je linkje staat op mijn blog hoor! Groetjes Diana

geen zei

Hoi Diana, leuk ! Welk blog is het ?

Sandra zei

Ik doe mee hoor! Leuk!
Volgens mij heb ik aan al je voorwaarde voldaan en sta je gelinkt op mijn blog.
www.muntstraatje.blogspot.com
Ben benieuwd!

groetjes,
Sandra

toadstooldots zei

Oh, what a generous give-away. Thanks for that!!!

I posted on www.toadstooldots.blogspot.com and hope that is okay to use your picture. If not, please email me, than I will delete it.

Groetjes Uta

Marjo zei

Hoi Sandra,
Ik heb wat leuks gemaakt van je biggetjes lapje!
Kijk maar even hier;

http://freubelmeisje.blogspot.com/2010/09/van-applicatie-en-zo-kreeg-ik-een.html

Lieve groetjes, Marjo

bimba-kleertjes zei

Hallo Sandra!

Een hele leuke give-away!
Heb de link op mijn blog geplaatst.

Hopelijk ben ik bij de winnaars.

Heb net een borduurmachine aangekocht dus de leuke borduurtjes zouden van pas komen.

Groetjes,

Sonja

Marlies zei

ik doe ook maar eens mee, heb meestal niet zo veel geluk maar ach wie niet waagt....

Elfi zei

Hoi Sandra,

leuke give-away. Als beginnend borduurster kan ik natuurlijk nog wel wat borduurtjes gebruiken.
Het was moeilijk om uit te zoeken wat mijn favorieten zijn, maar toch maar voor de Love-birds gekozen.

Groetjes,
Roelfina

Diana zei

Hallo Sandra,

Doe graag mee met de give-away. Op mijn blog http://dividesign.blogspot.com/ heb ik de button vermeld incl.link etc.
Groetjes Diana

fieve zei

Wat superleuk!!Ik doe ook heeeel graag mee!
Linkje staat erop!!!

Anoniem zei

Hoi Sandra!

Ik doe mee hoor! Kan nog wel wat borduurtjes gebruiken. Zie mijn blog voor de link etc.

Groetjes Sandra

klara zei

Wat een leuke aktie, je link staat op mijn blog.
Eigenlijk vind ik al je patroontjes wel leuk.

Woon - Geluk zei

Ik doe ook mee! erg leuke give away! Ik heb sinds 2 weken een borduurmachine en ben al helemaal verlsaafd :-) Een paar leuke nieuwe patronen zou echt helemaal geweldig zijn!
Ik heb een blogbericht aangemaakt en je staat dus op mijn blog!
(kindergezelligheid.blogspot.com)
Groetjes Cindy

Judith zei

Zo, we hebben weer verbinding, dus ik doe ook mee. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan en een bericht op mijn blog geplaatst.

Groetjes judith

ikkus zei

Hoi Sandra

Ik dacht laat ik ook maar eens een gokje wagen, win wel nooit wat, maar niet geschoten is altijd mis.

Hij staat op http://madebijikkus.blogspot.com/

gr jacoline

Alies zei

Leuk hoor, ik doe graag mee! Ga gelijk even een berichtje op mijn blog zetten!

Groetjes Alies

4-ENGELTJES.NL zei

Ik doe graag nog mee, op de valreep !!!!
Alles staat op mijn blog : www.4-engeltjes.blogspot.com

Groetjes, Nicole

ikkus zei

Ik kwam even kijken of de winnaar al bekend was van deze give away.

Moet nog even in spanning blijven wachten :-)

gr jacoline

Diana zei

Hoi Sandra, zag net je vraag pas... http://tuttebel-tuttebel.blogspot.com/

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Sandra, ik zou toch zoooo graag goed willen kunnen naaien wanneer ik jouw prachtige, vrolijke applicaties zie!!
Een gezellige zondag en alvast een leuke nieuwe week. xxx