zaterdag 28 augustus 2010

lapjes in de aanbieding !!


Ik strijk alle nieuwe veloursmotieven op een lapje, zodat er een kleurig en gezellig geheel ontstaat in de webshop. Nou hebben we hier een lappendeken voor de pop van deze lapjes en niet één, maar wel twee slingers en de lapjes zijn nog lang niet op !!

Op de foto zie je 9 lapjes die ik hier nog heb liggen, hieronder de afmetingen (b x h), let op de lapjes zijn groter dan alleen de motieven die erop zitten :
1. 22 x 24 cm
2. 17 x 12 cm
3. 19 x 25 cm
4. 24 x 23 cm
5. 22 x 23 cm
6. 18 x 15 cm
7. 21 x 15 cm
8. 16 x 17 cm
9. 24 x 14 cm

Heb je interesse in een lapje laat dan een berichtje achter waarin je aangeeft in welk lapje je interesse hebt (vermeld bij je berichtje a.u.b. het nummer van het betreffende lapje).
Ik stuur je het lapje toe, onder de voorwaarde dat je hetgeen je ermee hebt gemaakt in een blogberichtje op je eigen blog zult laten zien, met daarbij een linkje naar mijn blog.

Meedoen kan zolang als er nog lapjes beschikbaar zijn... de lapjes met rode stip erin zijn reeds vergeven.

Ik ben nu al benieuwd naar alle creaties !!

10 opmerkingen:

Marjo zei

Nou zeg! Wat een leuk idee!
Ik kan bijna niet kiezen... maar ik ben wel erg gecharmeerd van de biggetjes op nummer 9! Ik zou er graag een ritstasje van maken denk ik!

Judith zei

Wat leuk zeg!
Ik ga voor lapje nummer 2 met het aapje.
Wat het wordt kan ik nog niet verklappen, het is een kadootje voor iemand die dit waarschijnlijk ook leest.

Groetjes Judith

4-ENGELTJES.NL zei

Hoi Sandra,

Leuke actie !!!
Mocht ik in aanmerking komen dan ga ik voor lapje nr. 8 met de leeuw, toevallig had de jongste het er pas over dat hij zo graag een shirt wil met een leeuw erop!!!

Groetjes, Nicole

Ellen zei

Ooooh, super! Ik wil dan nummertje 4 wel! Zal allicht op tasje terecht komen! :-)

fieve zei

Super leuk idee!
Als ik mocht kiezen nr 5!

Andrea zei

Ik heb wel interesse in 6: made by mama
Leuk voor op een kledingstuk van Nynke!

Effie zei

Ik zou wel nr 3 willen om een etui van te maken of voor op een tas

Crafty Mama zei

Oh wat leuk zeg! Mag ik dan de eerste met stoer erop?
Nu weer even de rest lezen...

Anoniem zei

...ok, dan zijn nr.1 en nr.7 voor mij ;)!Heb al een leuk idee!

Groetjes Iris

geen zei

Hoi Iris,

Nummer 1 is al vergeven, maar nummer 7 komt jouw kant op !!!

Groetjes Sandra