zondag 16 mei 2010

proefborduurster(s) !


Ik heb niet iedereen persoonlijk een berichtje kunnen sturen maar via deze, wat onpersoonlijke weg, wil ik alsnog iedereen die zich heeft aangeboden enorm bedanken !!
Het was ontzettend leuk om te zien en lezen dat de borduurtjes die ik op de markt breng in trek zijn en wat leuk dat (bijna) iedereen die zich heeft aangemeldt een blog heeft wat ik regelmatig volg !!
Uit alle aanmeldingen (en dat waren er boven verwachting veel!) heb ik niet 1, maar 2 dames gekozen en ook nog een dame gevraagd of ze op de reserve lijst mag/ wil komen (is namelijk ook een heeeeeel creatieve dame).
Ik heb gekozen voor : Josette van Joozz én Nicole van 4-engeltjes.
Voor beide dames ; bedankt voor jullie aanmeldingen en welkom in het team !!

1 opmerking:

Vlijtige Lies zei

Welkom bij de club,en veel succes!!!