woensdag 30 december 2009

eind 2009, begin 2010


2009 is het jaar dat applicatie-en-zo als webshop is gestart en wel op 6 maart 2009. Sindsdien is er veel gebeurt, er kwam naast de site een Hyves welke inmiddels meer dan 700 leden heeft en nieuwe producten volgen elkaar in rap tempo op.
De keuze in motieven is reuze, de borduurmachine patronen zijn er ook al aardig wat en er wordt gewerkt aan meer, de folies zijn ook als vellen tekoop, er is borduurvilt in de shop en een aantal bijpassende ingekochte applicaties en fournituren.
Wat wil je dan nog meer ? Vanaf 1 januari 2010 zullen er full color applicaties in de webshop komen en natuurlijk meer van alles hiervoor genoemd.
Via deze weg wil ik iedereen om mij heen, op de eerste plaats mijn partner, maar natuurlijk ook de familie, vriend(in), ontwerp(st)er, klant of wie ik vergeet te noemen, bedanken. Zonder jullie had applicatie-en-zo niet geweest wat het nu is.

BEDANKT !

En ik wens jullie allemaal een gezellig, gelukkig, gezond en creatief 2010 !

Geen opmerkingen: