maandag 16 november 2009

Award !


Van Sandra en Sandra heb ik (toevallig ook Sandra) een award ontvangen, bedankt meiden ik voel me vereerd !!

Er zijn een paar regels aan deze award verbonden :

1. Plaats de award en het berichtje op je Blog

2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven

3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten

4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen

5. Plaats een link naar deze 7 bloggers

6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !

Wat wil ik jullie nog vertellen over mezelf wat jullie nog niet weten:

1. ik ben heel bang voor balonnen
2. ik ben bouwkundig ingenieur
3. je mag me 's nachts wakker maken voor slagroom
4. aankomend weekend (dit weet nog bijna niemand!) gaan we kijken voor een pup
5. ik ben een natuurlijk blondje en bewijs dat regelmatig ;)
6. de radio staat bij mij qua volume altijd op een even aantal
7. en ik peuter wel eens in mijn neus (als de kids niet kijken natuurlijk)

Het doorgeven van de award vind ik het moeilijkste gedeelte, ik lees vele blogs en vind ze allemaal op hun eigen manier heel erg mooi, leuk, lief en/ of inspirerend. Ik hoop dan ook dat een iedere blogger een award zal ontvangen, ik mag er echter 'slechts' 7 weggeven. Misschien nog een puntje 8 toevoegen (of wisten jullie al dat ik niet kan kiezen), nee ik ga er nog even over nadenken en zal spoedig laten weten wie ik de award ga geven.

Even een 'update' aan dit berichtje toevoegen ... Vele blogs die ik volg hebben allemaal al een award gekregen (sommige net als ik zelf zelfs meerdere). Ik laat het hier maar bij, zie het nut niet meer in van doorgeven. Wel zou ik iedereen willen verzoeken vooral door te blijven gaan met bloggen !!

Geen opmerkingen: