zaterdag 20 september 2008

Crea markt Pijnacker 27 september


Over een week sta ik, met nog 5 andere vriendin borduursters, op de crea markt in het centrum van Pijnacker (27 september). Vandaag druk in de weer geweest en in the hoop kasthangers gemaakt (hartjes), zie de foto's. Alleen het sluiten is met de naaimachine gedaan, verder alles op de borduurmachine, het patroon is van eigen hand.
Ook heb ik leuke sleutelhangers gemaakt, alleen van de week nog even ringetjes kopen om er bij te doen.
En ik heb nog weer wat telefoontasjes gemaakt, heel erg leuk om te doen ! Het tasje wordt geheel in the hoop gemaakt en het patroon van het tasje is van eigen hand.

Als laatst heb ik nog wat applicaties die ik de afgelopen weken heb gemaakt, telkens bij een bestelling maakte ik er 1 of 2 extra en zo heb ik er toch aardig wat verzameld en nu maar hopen op mooi weer en een heleboel gezelligheid !!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, kan ik deze ook via de mail bij je bestellen? en zo ja, wat zijn de prijzen. Ik hoor het graag. groetjes priscilla
j.deijs@wxs.nl